Pomoc i FAQ

Gdzie mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

Po realizacji kolejnych etapów zamówienia, otrzymasz aktualizację drogą mailową. Ponadto status zamówienia możesz sprawdzić w panelu klienta, po założeniu konta na stronie Konsimo.

Wysyłka za granicę.
Nie realizujemy wysyłek zagranicznych.

Wysyłka za pobraniem.
Obecnie nie możemy zaoferować płatności za pobraniem.

Czy jest możliwy montaż i wniesienie mebli?

Oferujemy zarówno wniesienie, jak i montaż mebli u klienta. Po dodaniu produktów do koszyka, prosimy wybrać opcję ,,dostawa z wniesieniem” lub ,,dostawa z montażem”, obie usługi są dodatkowo płatne.

W jaki sposób mogę opłacić zamówienie?

Oferujemy kilka sposobów płatności – przelewem tradycyjnym, za pośrednictwem PayU, blikiem oraz w ramach rat Credit Agricole lub rat PayU.

Jak mogę zwrócić/ zareklamować produkt?

Zakupiony produkt możesz zwrócić przed upływem 30 dni roboczych, wysyłkę zwrotną opłaca klient. Reklamację prosimy składać poprzez specjalny formularz. Prosimy pamiętać, że na odpowiedź możesz oczekiwać do 14 dni roboczych.

Gdzie znaleźć informację o obowiązujących promocjach/rabatach?

O wszystkich promocjach i rabatach informujemy na bieżąco. Możesz uzyskać do nich szybszy dostęp po założeniu konta klienta na stronie Konsimo.

Czy opcja rat 0% jest dostępna?

Promocja ratalna 0% jest ograniczona czasowo, prosimy na bieżąco śledzić informację na naszej stronie internetowej oraz mediach społecznościowych.

Czy mogę zmienić tkaninę w wybranym meblu tapicerowanym?

W Konsimo chcemy spełniać oczekiwania naszych klientów, dlatego dopuszczamy zmiany tkanin obiciowych w niektórych produktach – więcej szczegółowych informacji udzielą pracownicy naszej infolinii.